Strona głównaBiznesCeramika reklamowa – na co warto postawić?

Ceramika reklamowa – na co warto postawić?

Szukasz korzystnych rozwiązań reklamowych i zastanawiasz się czy ceramika będzie korzystna? Zastanawiasz się nad możliwością i trwałością nadruku oraz sile jej przebicia? Jeżeli wciąż masz ku temu wątpliwości, dzisiaj wszystkie je rozwiejemy i mamy nadzieję, że po tym tekście przekonasz się, że taka forma jest jedną z lepszych. To co? Zaczynamy!

Ceramika to bardzo wytrzymały i estetyczny materiał, na którym można umieścić swoją reklamę. Najczęściej są to kubki reklamowe, które mają różną wielkość, jak i objętość. To pozwala każdemu dobrać najlepsze rozwiązanie i nieograniczone możliwości w tworzeniu nadruków.

Jest to trwałe rozwiązanie

Kubki z nadrukiem, talerzyki, filiżanki – wszystko, co może być wykonane z ceramiki cieszy się bardzo dużą trwałością. Nie chodzi o taką przy kontakcie z podłożem, ale przy codziennym użytkowaniu. Częste mycie, korzystanie, zmienna temperatura. Nic nie wpłynie negatywnie na ten materiał, nie będzie się szczerbić, tracić koloru czy swoich właściwości. Nawet po wielu latach będzie się cieszyć takim samym wyglądem, jak w dniu odbioru! W dodatku nowe systemy nadruku pozwalają na rzeczywiste odwzorowanie kolorów i wysoką trwałość przy standardowym użytkowaniu. Bez obaw, że coś wyblaknie czy się zmyje.

Jest to ładne rozwiązanie

Skoro już mówimy o walorach estetycznych, nie sposób pominąć te związane z finalnym produktem. Choć i tutaj wiele zależy od tego, jaki kubek z nadrukiem wyprodukujemy. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni projekt, który wpisze się w politykę Twojej firmy. Nie stawiaj na przepych i nadmiar informacji, najważniejsza jest czytelność i spójność przekazu – no chyba, że Twój klient tego właśnie oczekuje, wtedy nie będziemy dyskutować.

Jest to różnorodne rozwiązanie

Warto zauważyć, że ceramika nie kończy się na takich produktach jak kubki reklamowe. Choć patrząc na ich wielkość i różnorodność trzeba stwierdzić, że nie brakuje tutaj wyboru! Małe, duże, średnie, białe, w kolorze. W klasycznym kształcie, z krzywymi – gwarantujemy, że bez problemu dobierzesz taki, który najlepiej przypasuje dla Twoich klientów, którym chcesz taki podarować. Niemal na każdej powierzchni można umieścić nadruk reklamowy, dlatego nie będziesz rezygnować z takiej formy przekazania swojej oferty.

Pamiętaj, że ceramika reklamowa to ogromny dział, nawet, gdy skupiamy się na jednej jej funkcji (czyli przechowywaniu napoi). Kubki z nadrukiem pozwalają na świetne przekazanie oferty, mini tablicę reklamową, ale uważaj z nadmiarem informacji. Każda reklama – a szczególnie na ceramice, wymaga wysublimowanego szyku. Tak, żeby zachęcała do kontaktu, była zawsze pod ręką i pozwalała na zwiększanie sprzedaży poprzez wręczenie jednego, drobnego prezentu osobie decyzyjnej w firmie, z którą współpracujesz. Kubek reklamowy świetnie się przy tym sprawdzi, jednak musisz nam zaufać i dokonać pierwszego zamówienia.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne