Strona głównaUncategorized  Wizerunek firmy na infolinii - profesjonalne powitanie dzwoniących klientów

  Wizerunek firmy na infolinii – profesjonalne powitanie dzwoniących klientów

Każdy przedsiębiorca w swojej firmie powinien szukać rozwiązań dzięki którym zyska nowych klientów bądź też utrzyma tych stałych. Trzeba również przyznać, że niektóre inwestycje mogą być bardzo kosztowne, np. inwestycje w reklamę telewizyjną. Dlatego też trzeba pamiętać, że nawet drobne udogodnienia sprawiają, iż przedsiębiorstwo może wydać się na tle konkurencji bardziej prestiżowe. Na pewno doskonałym rozwiązaniem jest powitanie dzwoniących klientów, czyli nagranie powitania głosowego przez profesjonalistę – lektora. Dzięki temu klient oczekujący na połączenie z konsultantem czuje się bardziej ważny dla przedsiębiorcy i traktowany indywidualnie, a także z należytym szacunkiem.

Dlaczego warto wybrać nagranie głosu lektora?

Optymalne rozwiązania dla biznesu mają duże znaczenie, a jednocześnie pozwalają wyróżnić się na tle potencjalnej konkurencji. W tym przypadku nagranie głosu lektora wydaje się słusznym wyborem i to nie tylko dla dużych przedsiębiorców, ale także małych, którzy dopiero rozpoczynają prowadzenie firmy. Dzięki lektorowi głosowemu klient może dowiedzieć się najważniejszych informacji, a przy tym nie ma konieczności łączenia się od razu z konsultantem. W tym przypadku to lektor robi pierwsze dobre wrażenie i sprawi, że potencjalny klient będzie chciał (lub nie) wysłuchać komunikatu. Często zadawane takie same pytania mogą wywołać irytację u obsługi linii telefonicznej, która nie powinna mieć miejsca. Dlatego obok powitania głosowego warto nagrać komunikaty dotyczące najczęściej zadawanych pytań. Tutaj ważne jest połączenie z IVR. Klient słysząc komunikat: „Jeśli chcesz dowiedzieć się…, wciśnij…” wybiera odpowiedni numer, a następnie może usłyszeć wyczytaną przez lektora odpowiedź na często zadawane pytanie. Po usłyszeniu odpowiedzi może być również możliwość połączenia z konsultantem, jeśli nie była dla potencjalnego klienta wystarczająco wyczerpująca. Z takiej formy powiadamiania mogą korzystać różnego rodzaju przedsiębiorstwa. Awarie są przyczyną wielu telefonów, a w takiej sytuacji komunikat głosowy przed połączeniem z konsultantem może uspokoić klientów czy abonentów, którzy wiedzą już czego mogą się spodziewać i kiedy problem zostanie wyeliminowany.

Jakiego wybrać lektora?

Niewątpliwie wybór lektora głosowego ma duże znaczenie. Należy go dobierać w oparciu o wyniki badań społecznych, które jasno pokazują, że w pewnych branżach lepiej oceniany jest lektor żeński, a w niektórych męski. Wszędzie tam, gdzie stawia się na techniczną jakość usług lepiej ocenia się głos męski, natomiast większe zaufanie np. w sektorze usług zdrowotnych budzi lektor żeński. Teoretycznie powitanie dzwoniących klientów można nagrać samodzielnie, jednak skorzystanie z profesjonalnego lektora, jest lepiej oceniane, gdyż tworzy prestiż firmy.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne