Strona głównaUncategorizedCzym grozi uzależnienie od bukmacherów?

Czym grozi uzależnienie od bukmacherów?

Odkąd w Polsce pojawili się legalni bukmacherzy, coraz więcej osób korzystając z dobrodziejstw internetu obstawia wyniki wydarzeń sportowych. Samo granie u bukmachera nie jest niczym złym. Odrobina adrenaliny w życiu jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a pieniądze, które można zarobić obstawiając zwycięskie kupony można potem przeznaczyć na szlachetne cele, lub życiowe przyjemności, na które normalnie nie moglibyśmy sobie pozwolić. Zanim jednak rozpoczniesz przygodę pozna bonusy i promocje bukmacherskie, które pomogą Ci w początkowej fazie.

Uzależnienie od bukmacherów

Problem zaczyna się wtedy, kiedy obstawianie staje się nałogiem, z którego ciężko wyjść. Najczęściej zdarza się to paradoksalnie w momencie, w którym nam źle idzie. Podobnie jak osoby grające w pokera, czy ruletkę gracz przegrywający u bukmachera chce się natychmiast odegrać, przez co obstawia kolejne pieniądze. Niestety takie działanie jest zgubne, bo legalne zakłady bukmacherskie może i dają zarobić, ale można też na nich dużo stracić.

Jak się zabezpieczyć przed nadmiernymi stratami u bukmacherów?

Na szczęście bukmacherzy w Polsce oferują narzędzia, dzięki którym możemy zabezpieczyć się przed stratą zbyt dużej ilości gotówki. Są to najczęściej limity kwot, jakie chcemy obstawić w danym miesiącu. O limitach warto zasięgnąć informacji na blogu bukmacherskim typujemy.info. Ustawiając taki limit raz, nie możemy już go zmienić przez dłuższy czas. Jeżeli czujemy więc pierwsze symptomy uzależnienia, najlepiej niezwłocznie ustawić taki limit u bukmachera, gdzie aktualnie obstawiamy. Jeżeli jednak i to nie pomaga, konieczne jest zrobienie sobie długiej przerwy od grania. Tylko w ten sposób możemy przerwać spiralę porażek i wrócić do normalnego życia.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne