Prowadzisz przedsiębiorstwo handlowe i szukasz gadżety dla firm? Trafiłeś w idealne miejsce, ponieważ podpowiemy, jakie najlepiej sprawdzą się dla handlowców, którzy ruszają w Polskę, aby sprzedawać Twoje towary. Zapraszamy!

Każdy, kto zatrudnia grupę handlowców dobrze wie, jak ważny jest ich wizerunek przy kontakcie z klientem. To pierwsze wrażenie bardzo często przesądza o dalszych losach współpracy, a druga strona bardzo często zwraca uwagę na drobne detale – jakim długopisem pisze handlowiec, czy posiada teczkę reklamową, w jaki sposób zwraca się do człowieka. Choć o kulturze biznesowej się nie wypowiemy, to podpowiemy, które gadżety warto kupić, aby robiły dobry PR.

Skup się na gadżetach, które są w ciągłym użytku

Zapewne zależy Ci, by Twoi handlowcy wysyłali sygnały, że firma, którą reprezentują, dba o każdy detal. Nawet ten najmniejszy. Warto zatem zwrócić uwagę na model spotkania i do niego dostosować gadżety dla firm. Prawdopodobnie każdy pracownik spotyka się z potencjalnym klientem poza biurem. Dlatego też sięga po notes lub kalendarz, w którym zapisuje najważniejsze informacje. Tutaj pojawia się pierwsza możliwość. Dedykowane kalendarze z nadrukowanym logo przedsiębiorstwa, długopisy reklamowe, których zawsze będzie miał więcej. Dlaczego? Gdy druga strona zapomni – wręczy firmowy, który zostanie już przy kliencie.

Często podczas takich spotkań organizowane są prezentacje – na komputerze czy rzutniku z wykorzystaniem telefonu komórkowego. Dlatego też różnego typu power banki z miejscem na reklamę i logo czy ładowarki indukcyjne mogą okazać się celnym strzałem, bo klient zwróci na nie uwagę.

Dobre wrażenie do samego końca – dbaj o dostępność gadżetów dla firm

Prowadź firmę w duchu less waste i zamiast toreb papierowych czy foliowych, zaopatrz swoich handlowców w bawełniane. Mogą również stać się miejscem na dowolny nadruk, produkcja jest bardzo tania, ale trwała (w odróżnieniu od jednorazowych zamienników). Nie zapomnij, aby handlowiec wręczył ją potencjalnemu klientowi wraz z materiałami promocyjnymi i draftem umowy.